top of page

התקשור של רא - לימוד חוק האחד - מפגש 35

  • תמונת הסופר/ת: Nili Gafni
    Nili Gafni
  • 14 בדצמ׳ 2024
  • זמן קריאה 6 דקות

במפגש זה, דון מבקש מרא להסביר על השפעת קרני האנרגיה השונות על ישויות מוכרות מההיסטוריה האמריקאית, על מנת להבין טוב יותר את האופן שבו זרזים מסייעים להתפתחות הרוחנית. ראשית, רא מספר על פרנקלין רוזוולט, שהיה נשיא ארצות הברית בין השנים 1933-1945. רא מסביר כיצד ההתנהלות של רוזוולט עזרה או הפריעה לו בקיטוב לכיוון שירות-לאחרים. לאחר מכן, דון שואל שאלות על היטלר ולומד עוד על התפוררות האישיות שלו שמנעה לבסוף את ההצלחה שלו להגיע לקיטוב של שירות העצמי. לבסוף, רא מספר על הישות החיצונית שנכנסה לגופו של אברהם לינקולן במהלך הגלגול שלו והחליפה את הישות המקורית שהייתה בגופו, ומה היו הנסיבות שהביאו להחלפה.







35.0 רא: אני רא. אני מקבל את פניכם באהבה ובאור של הבורא האחד האינסופי. אנו מתקשרים כעת.


35.1 שואל : ברצוני לומר שאנו מחשיבים זאת כזכות גדולה לבצע את העבודה הזו, ומקווים שאנחנו הולכים לשאול שאלות בכיוון שיהיה בעל ערך לקוראי חומר זה.


במפגש זה, חשבתי שייתכן שבדיקת ההשפעה על הקרניים של דמויות ידועות שונות מההיסטוריה שלנו עשויה להיות לעזר בהבנת האופן בו זרז האשליה יוצר צמיחה רוחנית. ערכתי כאן רשימה, והראשון שחשבתי שאולי נוכל לסקור את הנקודות העיקריות לגביו (באשר להשפעת זרז חיי עבודת האינדיבידואל) יהיה זה שאנו מכירים כפרנקלין ד. רוזוולט. האם תוכל לומר משהו על הישות הזו?


רא:  אני רא. יש לציין כי בלדון על אלו הידועים היטב בקרב העמים שלכם קיימת האפשרות שמידע ייתפס כספציפי לישות אחת, בעוד שלמעשה, התכנון הגדול של חוויות דומה במידה רבה בין כל הישויות. תוך התחשבות בכך, נדון בכוחות החווייתיים שהציעו זרז לְאינדיבידואל.


יש לציין בנוסף כי במקרה של אותן ישויות שהיו לאחרונה בגלגול על פני המישור שלכם, ייתכן שהתרחשה חריגה רבה ביחס למידע מוטעה ופרשנות שגויה של המחשבות או ההתנהגויות של הישות.


כעת נמשיך, הבה נאמר, לדבר על הפרמטרים הבסיסיים של זה המוכר כפרנקלין. כאשר ישות נכנסת לגלגול בדחיסות-השלישית, כל אחד ממרכזי האנרגיה שלה בעל פוטנציאל, אך על כל אחד מהם להיות מופעל על ידי העצמי דרך השימוש בְּחוויה.


זה המכונה פרנקלין התפתח מהר מאוד כלפי מעלה דרך האדום, הכתום, הצהוב, והירוק, והתחיל לעבוד במרכז אנרגיית הקרן-הכחולה בגיל רך, כפי שהייתם אומרים. הצמיחה המהירה הזו נבעה, ראשית, מהישגים קודמים בהפעלת הקרניים הללו; שנית, מהנוחות והפנאי היחסיים שבקיומו המוקדם[1];

הערת המתרגם: הכוונה כאן היא לנוחות ולפנאי שפרנקלין חווה בשלבים המוקדמים של חייו, כלומר, ככל הנראה בשלב הגיל הרך.

שלישית, עקב הרצון העז מצד הישות להתקדם. הישות הזו הזדווגה עם ישות שרטטי הקרן-הכחולה שלה היו בעלי עוצמה גדולה יותר משלה, וכך רכשה זרז לצמיחה נוספת בתחום זה, אשר התמידה לאורך הגלגול.


ישות זו התקשתה במקצת עם המשך פעילות הקרן-הירוקה עקב האנרגיה המופרזת שהושקעה בפעילויות הנוגעות לעצמי-אחרים מתוך החריגה כלפי רכישת כוח. זה גבה מחיר מהכלי הפיזי, כפי שתוכלו לכנותו.


מגבלת חוסר-התנועה של חלק מהכלי הפיזי פתחה שוב, עבור ישות זו, את ההזדמנות להתרכז בהיבטים היותר, הבה נאמר, אוניברסליים או אידיאליסטיים של כוח; כלומר, שימוש בכוח שאינו לרעה. כך, בְּפִתְחָהּ של פעולה לוחמנית, ישות זו איבדה קוטביות חיובית במידת מה עקב שימוש מופרז באנרגיות הקרן הכתומה והצהובה על חשבון אנרגיות הקרן הירוקה והכחולה, ואז השיבה לעצמה את הקוטביות בשל ההשפעות המזרזות של מגבלה מכאיבה במכלול הפיזי.


ישות זו לא הייתה בעלת אופי לוחמני, אלא, במהלך הסכסוך, המשיכה לרטוט בקרן הירוקה בעבודה עם אנרגיות הקרן-הכחולה. הישות שהייתה ידועה בתור המורה של פרנקלין פעלה רבות בתקופה זו כמפעילת קרן-כחולה, לא רק עבור בן זוגה אלא גם בביטוי אוניברסלי יותר. ישות זו התקטבה כלפי החיובי באופן מתמשך במובן האוניברסלי, בעוד שבמובן פחות אוניברסלי, פיתחה דפוס של מה שניתן לכנות קארמה; קארמה זו הייתה קשורה לחריגות דיסהרמוניות ביחסים עם בת הזוג/המורה.


35.2 שואל: הייתי רוצה להבהיר שני דברים. אז המורה של פרנקלין הייתה אשתו? האם זה נכון?


רא: אני רא. זה נכון.


35.3 שואל: שנית, האם פרנקלין הטיל את המגבלה על גופו הפיזי בעצמו?


רא: אני רא. זה נכון חלקית. הקווים המנחים הבסיסיים לשיעורים ולמטרות הגלגול הוגדרו בקפידה לפני הגלגול על ידי מכלול השכל/גוף/רוח השלם. אילו זה הידוע כפרנקלין היה נמנע מההנאה המוגזמת או מההיקשרות לתחרותיות שניתן לראותה כטבועה בהליכי עיסוקו, לא הייתה לישות זו את המגבלה.


עם זאת, הרצון לשרת ולצמוח היה חזק בתכנות זה, וכאשר ההזדמנויות החלו לחדול עקב החריגות הללו כלפי אהבת כוח, הופעל הגורם המגביל של הישות.


35.4 שואל : כעת ברצוני לבקש מידע מהסוג הזהה ביחס לאדולף היטלר (Adolf Hitler). כבר נתת קצת מזה. אין צורך לכסות מחדש את מה שכבר נתת, אבל אם תוכל להשלים את המידע ההוא, זה יעזור.


רא: אני רא. בְּדַבְּרֵנוּ על זה שאתה מכנה אדולף יש לנו קושי מסוים בשל כמות הבלבול העצומה הקיימת בדפוסי חייה של ישות זו כמו גם הבלבול הגדול שמתלווה לכל דיון שהוא על ישות זו.


כאן אנו רואים דוגמה לאחד ש-, בניסיון להפעיל את קרני האנרגיה הגבוהות ביותר ללא המפתח לקרן-הירוקה, ביטל את עצמו באשר לקיטוב הן כלפי החיובי והן כלפי השלילי. ישות זו הייתה

שלילית בעיקרה. עם זאת, הבלבול שלה היה כזה שהאישיות התפוררה, מה שהוביל לכך שמכלול השכל/גוף/רוח נותר בלתי-ניתן לאיסוף וזקוק מאוד לריפוי.


ישות זו עקבה אחר דפוס הקיטוב השלילי המציע את האליטה ואת אלו המשועבדים לה, מה שנראה לישות כבעל תועלת למבנה החברתי. אולם, בהיסחפות מהקיטוב המודע כלפי מה שתוכלו לכנות עולם דמדומים שבו החלום תפס את מקום האירועים ברצף המרחב/זמן שלכם, ישות זו נכשלה בניסיונה לשרת את הבורא בדרגה הניתנת לאיסוף לאורך נתיב שירות-העצמי. בכך אנו רואים את מה שנקרא אי-שפיות שעלולה להתעורר לעתים קרובות כאשר ישות מנסה להתקטב יותר מהר משניתן להטמיע[2] את החוויה.


הערת המתרגם: תרגום חלופי אפשרי הוא "יותר מהר משניתן לבצע אינטגרציה לחוויה". במקור: Attempts to polarize more quickly than experience may be integrated.



ייעצנו והצענו זהירות וסבלנות בתקשורים קודמים ואנו עושים זאת שוב, תוך שימוש בישות זו כדוגמה לפתיחה החפוזה מדי של קיטוב ללא תשומת לב ראויה למכלול השכל/גוף/רוח הממוזג[3] והמשולב. להכיר את עצמך משמעו להיות בעל יסודות העומדים על קרקע יציבה.


הערת המתרגם: תרגום חלופי אפשרי למילה ממוזג הוא "מְסֻנְתָּז". נתון לפרשנות. במקור: Synthesized.



35.5 שואל: תודה. דוגמא חשובה, אני מאמין. תהיתי האם מישהו מאלו שהיו כפופים לאדולף בזמן ההוא הצליחו להתקטב בצורה הניתנת לאיסוף בדרך השלילית?


רא: אני רא. אנו יכולים לדבר רק על שתי ישויות שייתכן וניתנות לאיסוף במובן השלילי, אחרות נמצאות עדיין בגלגול הפיזי: זה הידוע לכם כהרמן; השני ידוע כהימלר, כפי שהוא העדיף להיקרא.


35.6 שואל: תודה. מוקדם יותר דנו באברהם לינקולן כמקרה ייחודי למדי[4].


הערת העורך: נידון קודם לכן ב- 26.15-17.

האם תוכל לומר לנו מה הייתה הנטיה ומדוע הישות מהדחיסות-הרביעית השתמשה בגופו של אברהם, ומתי זה קרה ביחס לפעילויות שהתרחשו בחברה שלנו בזמן ההוא?


רא: אני רא. זה אפשרי.


35.7 שואל: האם להערכתך זה יהיה בעל ערך עבור הקורא?


רא: אני רא. עליך לעצב את שאלותיך בהתאם להבחנתך.


35.8 שואל: אם כך, ברצוני לדעת את המניע לשימוש זה בגופו של אברהם לינקולן בזמן ההוא?


רא: אני רא. זו תהיה השאלה המלאה האחרונה של מפגש זה כיוון שאנו מגלים כי האנרגיות החיוניות של הכלי די נמוכות.


לזה הידוע כאברהם היה קושי קיצוני במובנים רבים ועקב כאב פיזי, מנטלי ורוחני, יָגַע מהחיים אך ללא הנטיה כלפי הרס-עצמי. על פי זמנכם, ב-1853, נוצר קשר עם הישות הזו בִּשְׁנָתָהּ על ידי ישות מהדחיסות-הרביעית. ישות זו הייתה מודאגת מהקְרָבוֹת[5] בין כוחות האור לכוחות החושך שהתנהלו בדחיסות הרביעית במשך רבות מהשנים שלכם.


הערת המתרגם: התרגום הישיר של המילה קרבות זה אמור להיות "קְרָב", ביחיד. התרגום שׁוּנָּה כדי שיתאים להקשר המשפט. במקור: "Battle".



ישות זו קיבלה על עצמה את הכבוד/חובה להשלים את הדפוסים הקרמתיים של זה הידוע כאברהם, וזה הידוע כאברהם גילה כי הישות הזו תנסה לבצע את הדברים הללו שזה הידוע כאברהם רצה לעשות אך שהרגיש שאינו יכול. לפיכך, התבצעה ההחלפה.


הישות, אברהם, נלקחה למישור הַשְׁהָיָה עד לחידלון הכלי הפיזי שלה, באופן דומה מאוד לזה שאנו מֵרא מארגנים עם כלי זו על מנת להישאר בכלי, לצאת ממצב הטְרַנְס, ולתפקד ככלי זו, תוך השארת מכלול השכל והרוח של כלי זו במצבו המושהה.


האנרגיות הפלנטריות בזמן ההוא היו במה שנראה לישות זו כנקודה קריטית, משום שמה שאתם מכירים כחֵירוּת זכתה להתקבל כאפשרות בקרב אנשים רבים. הישות הזו ראתה כי העבודה, שנעשתה על ידי אלו שהתחילו את הרעיון הדמוקרטי של חירות, כפי שאתם מכנים אותו, נמצאת בסכנת צמצום, או ביטול, על ידי התעצמות האמונה והשימוש בעיקרון שיעבוד הישויות. זהו מושג שלילי בעל אופי רציני למדי בדחיסות שלכם. ישות זו, אם כן, הלכה קדימה לתוך מה שהיא ראתה כקרב על האור, על מנת לרפא קרע במושג החירות.


ישות זו לא צברה או איבדה קארמה מהפעילויות הללו בשל הניתוק שלה מכל תוצאה שהיא. הגישה שלה לאורך כל הדרך הייתה של שירות לאחרים, בייחוד למקופחים[6] או למשועבדים.


הערת המתרגם: תרגומים חלופיים אפשריים למילה מקופחים הם "מְדוּכָּאִים" או "רְמוּסִים". נתון לפרשנות. במקור: Downtrodden.


קוטביות האינדיבידואל הצטמצמה במידת מה, אך לא בצורה חמורה, על ידי הרְגָשׁוֹת וצורות-המחשבה המצטברים, אשר נוצרו מהמספר הגדול של הישויות שעזבו את המישור הפיזי עקב טראומת הקרב.


אם יורשה לנו לשאול, האם זה המידע שביקשת, או האם נוכל לספק מידע נוסף כלשהו?


35.9 שואל: אם יש שאלות נוספות אשאל אותן בפרק הזמן הבא שאמור להתרחש בעוד כארבעה ימים. אני לא רוצה לעייף את הכלי יתר על המידה. רק אשאל אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי שלכלי יהיה יותר נוח או על מנת לשפר את התקשור?


רא: אני רא. הכל בסדר. אני עוזב אתכם, ידידיי, באהבה ובאור של הבורא האחד האינסופי. לכו הלאה, אם כן, ושמחו בכוחו ובשלוותו של הבורא האחד. אֲדוֹנָי.


[1] הערת המתרגם: הכוונה כאן היא לנוחות ולפנאי שפרנקלין חווה בשלבים המוקדמים של חייו, כלומר, ככל הנראה בשלב הגיל הרך.

[2] הערת המתרגם: תרגום חלופי אפשרי הוא "יותר מהר משניתן לבצע אינטגרציה לחוויה". במקור: "Attempts to polarize more quickly than experience may be integrated".

[3] הערת המתרגם: תרגום חלופי אפשרי הוא "המְסֻנְתָּז". נתון לפרשנות. במקור: "Synthesized".

[4] הערת העורך: נידון קודם לכן ב- 26.15-17.

[5] הערת המתרגם: התרגום הישיר של מונח זה אמור להיות "קְרָב", ביחיד. התרגום שׁוּנָּה כדי שיתאים להקשר המשפט. במקור: "Battle".

[6] הערת המתרגם: תרגומים חלופיים אפשריים הם "למְדוּכָּאִים" או "לרְמוּסִים". נתון לפרשנות. במקור: "Downtrodden".

bottom of page