top of page

חוק האחד (רָא) עם ארז בטאט, פרק 39: על התקשור: כיצד לעשות טקס פתיחה והגנה, על התשישות וההשפעה הגופנית ועוד.

  • תמונת הסופר/ת: Nili Gafni
    Nili Gafni
  • 11 בדצמ׳ 2024
  • זמן קריאה 5 דקות

עודכן: 26 בפבר׳



במהלך שהותי בארה״ב נכחתי בסשן תקשור יוצא דופן, ובפרק הזה אני חולק מתובנותי מהחוויה. בפרק אנחנו גם לומדים על טכס הכוונה וההגנה של קרלה, ג׳ים ודון, כיצד הם התמודדו עם נושא התשישות, ומה היו התנאים שרא הציב כדי לצלם את התקשור.


שאלות: 1.11-13, 2.6, 3.1-5, 3.18, 5.3, 88.10-12


 

1.11      שואל: האם תהיה זמין לתקשורת? האם נוכל לקרוא לך בעתיד?

רא: אני רא. יש לנו קשר טוב עם כלי זו בשל התנסויותיה האחרונות בטְרַנְס[1]. היא תהיה מסוגלת לתקשר את מחשבותינו בעתידכם. יחד עם זאת, אנו ממליצים על משנה זהירות בהפרעה לערוץ למספר רגעים, ואז על ההליך המתאים הנחוץ כדי לסייע לכלי, אשר יש לה, במידה מסוימת, את הצורך לחזור ולהיכנס למכלול השכל/גוף/רוח אשר הכלי בחרה לשם חווית החיים של הזמן/מרחב הנוכחי. האם אתם מבינים כיצד לטפל בכלי זו?

1.12      שואל: לא. האם תוכל להסביר זאת?

רא: אנו מציעים ראשית פרק זמן קצר של דממה.

לאחר מכן חזרה על מכלול רטט הקול של הכלי בדחיסותכם אותו אתם מכנים 'שֵם'. חזרו עד שמתקבלת תשובה.

לאחר מכן הנחת הידיים באזור הצוואר למשך זמן קצר כדי שהכלי תוכל לטעון מחדש את הסוללות אשר, הבה נאמר, אינן מלאות במהות של השדה המסוים הזה בעת זו.

ולבסוף, מתנת מים אשר לתוכם נוצקה אהבתם של כל הנוכחים. זה יחזיר ישות זו על כנה, שכן החריגות שלה מכילות רגישות גדולה כלפי רטטי האהבה, והמים הטעונים ישפיעו על נוחיותה.

האם אתה מבין כעת?

1.13      שואל: לא לגמרי.

רא: אני רא. אנו מחפשים בשכלך ומוצאים את הרטט "הלרק"[2]. זהו רטט הבא ממך אשר מכיל את הכמות הגדולה ביותר של מה שהיית מכנה אהבה. אחרים היו מכנים ישות זו "קרלה".

 

הטענת המים נעשית על ידי אלו הנוכחים כאשר הם מניחים את ידיהם מעל הכוס ומדמיינים את עוצמת האהבה נכנסת למים. זה יִטעָן את האמצעי המאוד יעיל הזה באותם הרטטים.

כלי זו היא, בעת זו, תשושה למדי. עם זאת, ליבה הוא כזה שהיא ממשיכה להישאר פתוחה אלינו ושימושית כערוץ תקשור. זו הסיבה בגללה השקענו את הזמן/מרחב בהסברת האופן בו ניתן לשפר את החריגות שתוכלו לכנות תשישות.

בשום פנים ואופן אין לגעת בכלי זו לפני שהיא מגיבה לשמה. איני רוצה לקחת את הכלי הזו אל מעבר לקיבולת האנרגיה הפיזית שלה. היא נעשית נמוכה. לכן, עליי לעזוב כלי זו.

אני עוזב אתכם בתהילתה ובשלוותה של האחדות. לכו הלאה בשלווה, ושמחו בכוחו של הבורא האחד. אני רא.


[1] הערת המתרגם: "טְרַנְס" בהקשר זה הוא מצב שונה של תודעה מאשר עֵירות או שינה. ישנם סוגים או רמות שונות של טרנס. במקרה של קרלה מדובר במצב טרנס מלא בו אדם אינו מודע לעצמו והוא כלל אינו מגיב לגירויים חיצוניים. מצבי טרנס יכולים להיות יזומים אך גם עלולים להתרחש באופן לא רצוני וללא הזמנה.

[2] הערת המתרגם: "הלרק" הוא כינוי חיבה של דון לקרלה - קרלה בהיפוך אותיות.



2.6 שואל: ראה אותן כאילו כבר נשאלו. כלומר, אין לי משהו להמשיך איתו. מהו השימוש ההולם בכלי זו? מה כדאי שנעשה כדי למַקְסֵם את יכולתה ל… נוחות, התרעננות, וכו’?


רא: אני רא. אנו מרוצים ששאלת שאלה זו, שכן אין זו הבנתנו שיש לנו את הזכות/חובה לשתף את תפיסותינו על כל נושא שהוא למעט פילוסופיה ללא שאלה ישירה. אולם, ב[מכלול] שכל/גוף/רוח זו לא נעשה שימוש נכון ולכן היא חווה חריגות בלתי נחוצות של הגוף בתחום התשישות.


הרטטים יכולים בהחלט להיות מטוהרים על ידי פניה פשוטה אל מעגל האחד והרטט המילולי של הדיאלוג הבא שנעשה תוך כדי כך:


שאלה: "מהו החוק?"

תשובה: "החוק הוא אחד."

שאלה: "מדוע אנחנו כאן?"

תשובה: "אנו מחפשים אחר חוק האחד."

שאלה: "מדוע אנו מחפשים אחר רא?"

תשובה: "רא הם שליחים ענווים של חוק האחד."

שניכם יחדיו: "שמחו, אם כן, וטהרו מקום זה בחוק האחד. לא יוּתר לאף צורת-מחשבה להיכנס למעגל אשר יצרנו בהליכתנו סביב הכלי, שכן החוק הוא אחד."


הכלי בשלב זה צריכה להיות במצב של טְרַנְס. הסידור הראוי הוא הפניית הראש עשרים מעלות לכיוון צפון-צפון מזרח. זהו הכיוון ממנו נובעות החריגות החדשות יותר, או של העידן החדש, של אהבה/אור, אשר הן פחות מעוותות, והכלי תמצא נוחות שם. כלי זו רגישה, ובכך אנו מתכוונים שהחריגות אשר נכנסות למכלול השכל/גוף/רוח שלה יכולות להגיע מכל אחד מחושיה. לכן ייטב לעשות את הדבר הבא:


הניחו בסמוך לראשה של הישות גביע בתולי של מים.


במרכז, הניחו את הספר התואם ביותר לחריגות המנטליות של הכלי אשר תואמות ביותר את חוק האחד— הלוא הוא הברית החדשה שבו היא נוגעת לעיתים הכי קרובות.


מצידה האחר של הברית החדשה הניחו כמות קטנה של בושם, או קטורת, במַחְתָּה בתולית.


מאחורי הספר המסמל אחד, כאשר הוא פתוח בבשורה על פי יוחנן, פרק אחד, הניחו נר לבן.


הכלי תתחזק מלבישת גלימה לבנה. הכלי תהיה מכוסה ושכובה, העיניים מכוסות.


אנו חשים כי למרות שזהו מכלול של פעילות/נסיבה שעשוי להיראות מאוד חריג ביחס לחווית לימוד/למידה תכליתית, הרחבות אלה של טכניקת הטְרַנְס יקלו על חריגות השכל של אלו שלצידה של הכלי כאשר הם יבחינו בשיפור בחריגותיה של הכלי בכל הנוגע לתשישות. נוסיף רק שאם מפגשי הלימוד/למידה הללו יתקיימו בזמן/מרחב שבו גוף השמש שלכם אינו מאיר את החדר, ייטב לקרוא לכלי לפני הדלקת מנגנון התאורה.



3.1 שואל: שאלתי הראשונה היא, האם ביצענו נכון את הטקס להתחלת התקשור?


רא: אני רא. הצבת הפריטים שנועדו לאזן את הכלי צריכה להיות במיקום סמוך לראשה של הכלי, על מנת להפחית את חריגת השפעתם ככל הניתן. שאר התחלת תיאור המטרה קביל למדי, כיוון שתשוקתם של הדוברים היא לשרת. אחרת, מיקוד המשתתפים במכלולי השכל לא היה מושפע כראוי.


אנו מזהירים אותך להישמר מפני אלו שאין זה רצונם לשרת אחרים מעל הכל, כך שלא יקחו חלק בהתחלה, או בהשאלת חריגות מכלול השכל/גוף/רוח שלהם לאף מפגש, שכן אז לא נוכל לשלב כראוי את החריגות שלנו עם אלו של כלי זו.


3.2 שואל: האם עליי להזיז את הברית החדשה1, הנר, והקטורת בזמן זה?


רא: אני רא. זה יהיה הולם.


3.3 שואל: [לאחר הזזת הפריטים] האם זהו המיקום הראוי?


רא: אני רא. אנא תקן את הזווית של הקטורת כך שהיא תהיה ניצבת ביחס למשטח הנמצא בזווית של עשרים מעלות לכיוון צפון-צפון מזרח.


3.4 שואל: [לאחר ביצוע התיקון] האם זה משביע רצון?


רא: אנא בדוק [בעזרת] עֵינְךָ לצורך ביצוע תיקון קל. אנו נסביר את התהליך שבו זה הופך למאזן חריגות משמעותי.


הקטורת, המסמלת את אנושיותה של הכלי, פועלת כממריצה עבור הגוף הפיזי שלה. לכן, ישנו הצורך שהעשן הנישא באוויר יובחן מאותה הזווית היחסית שממנה הכלי מבחינה בברית החדשה הפתוחה, כאשר הוא מאוזן על ידי הנר הדולק [ה]מסמל אהבה/אור ואור/אהבה, ובכך יינתן למכלול החריגות המנטליות והרגשיות של כלי זו, אם נוכל לקרוא לזה כך, את מראה גן העדן והשלווה שהיא מחפשת. כך, בהיותה מומרצת מהנמוך יותר אל הגבוה יותר, הכלי נעשית מאוזנת ואינה מפתחת תשישות.


אנו מעריכים את דאגתך, שכן זה יאפשר לַלִּמּוּד/למידה שלנו להתקדם ביתר קלות.


3.5 שואל: האם נראה שזה מסודר כראוי עכשיו?


רא: על פי שיפוטי זה בגבולות המתקבל על הדעת.


3.18 שואל: האם עלינו להשקותה במים מתוך הגביע שמאחורי ראשה לאחר שנטעין אותם, או שעלינו להשתמש בכוס מים אחרת?

 

רא: הגביע הזה, ורק הוא, יהיה היעיל ביותר, שכן החומר הבתולי החי בתוך הגביע מקבל, מכיל, ומגיב לרטט האהבה המופעל מעצם יֵשׁוּתְכֶם.


אני רא. כעת אפרד מקבוצה זו עם שמחה בכוחו ובשלוותו של הבורא האחד. אֲדוֹנָי.


 

5.3 שואל: האם הכלי נינוחה? האם ישנו דבר נוסף כלשהו שישפר את נוחותה? זה הכל.

 

רא: אני רא. ניתן לסובב את הנר בערך 10 מעלות בכיוון השעון בכל מפגש כדי לשפר את זרימת האנרגיה הספירלית דרך מנגנוני הקליטה של הישות. פרט לכך, הסידור הנוכחי טוב. אך אנו מבקשים שהחפצים המתוארים ושבהם נעשה שימוש ימורכזו בקפידה גיאומטרית ושייבדקו מפעם לפעם. כמו כן, שלא ייחשפו לאותו זמן/מרחב בו עבודה אינה בעלת חשיבות.

 

אני רא. אני נפרד מכלי זו באהבה ובאור של הבורא האחד האינסופי. לכו הלאה ושמחו בכוחו ובשלוותו של הבורא האחד. אֲדוֹנָי.


©The Ra Contact 2018 by L/L Research (Louisville, KY) https://www.llresearch.org/he/


bottom of page