חוק האחד (רָא) עם ארז בטאט, פרק 2: מהו קציר הנשמות, ומהי הבחירה שעל כל אדם לעשות
- Nili Gafni
- 17 בינו׳
- זמן קריאה 3 דקות
עודכן: 25 בפבר׳
מילת מפתח: אסיף
מקורות: https://www.llresearch.org/he/
1.9 שואל: האם תוכל לומר כל דבר שהוא על השינויים הפלנטריים העתידים לבוא?
רא: אני רא. העדפתי להמתין עד שכלי זו תגיע שוב למצב המתאים של עומק היחידוּת או של המיקוד-לנקודה-יחידה לפני שנדבר.
השינויים הם מאוד, מאוד טריוויאליים. איננו מעסיקים עצמנו עם התנאים המחוללים אסיף.
10.9 שואל: כאשר עת הבגרות מגיעה, וישות או ישויות עוברות בסופו של מחזור מפלנטה אחת לאחרת, דרך אילו אמצעים הם עוברים מפלנטה אחת לאחרת?
רא: אני רא. בתכניתו של הבורא, הצעד הראשון של ישות השכל/גוף/רוח השלמה הוא למקם את חריגת-מכלול השכל/גוף/רוח שלה במקום המתאים מבחינת אהבה/אור. זה נעשה כדי להבטיח ריפוי הולם של המכלול ובסופו של דבר גם כוונון ביחס למכלול הישות-השלמה. זה לוקח פרקי-זמן משתנים מאוד של הזמן/מרחב שלכם.
לאחר שזה מושלם, חווית המחזור מתפוגגת ומסוננת עד אשר נותר רק זיקוק החריגות בצורתו הטהורה. בזמן זה, ישות השכל/גוף/רוח השלמה שנאספה | מעריכה את צרכי הדחיסות של ישותה ובוחרת את הסביבה החדשה ההולמת-יותר עבור חזרה על המחזור | או לחילופין עבור התקדמות למחזור הבא. זהו האופן בו מתרחש האסיף, אשר נשמר ומושגח על ידי רבים.
הערת המתרגם: מושלם מלשון “הַשְׁלָמָה”.
13.22 שואל: מהי רמת הדחיסות של כדור הארץ שלנו בזמן זה?
רא: אני רא. הספירה עליה אתם שוכנים היא מהדחיסות השלישית בישותה ביחס למכלולי השכל/גוף/רוח שלה. היא נמצאת כעת ברצף זמן/מרחב מהדחיסות הרביעית. זה מוביל לאסיף קשה במידת מה.
13.23 שואל: כיצד פלנטה מהדחיסות-השלישית הופכת לפלנטה מהדחיסות-הרביעית?
רא: אני רא. זו תהיה השאלה המלאה האחרונה.
הדחיסות הרביעית היא, כפי שאמרנו, שיטתית בגישתה כתנועת המחוג על השעון. המרחב/זמן של מערכת השמש שלכם אפשר לספרה פלנטרית זו להסתחרר אל תוך מרחב/זמן בעל תצורת רטטים שונה. זה מוביל לכך שחריגות חדשות אלה מסוגלות לעצב מחדש את הספרה הפלנטרית. יחד עם זאת, צורות-המחשבה של האנשים שלכם במשך תקופת מעבר זו הן כאלה שמכלולי השכל/גוף/רוח הן של האינדיבידואל והן של החֲבָרוֹת[1] מפוזרים על פני הספקטרום במקום שייעשו מסוגלים לתפוס את המחט, הבה נאמר, ולהורות על המצפן להצביע בכיוון אחד.
לפיכך, הכניסה אל תוך רטט האהבה, אשר לעיתים מכונה רטט ההבנה על ידי האנשים שלכם, אינה יעילה במכלול החברתי הנוכחי. לכן, האסיף יהיה כזה שרבים יחזרו על מחזור הדחיסות-השלישית. האנרגיות של הנוודים, המורים, והתלמידים המתקדמים שלכם בתקופה זו כולן נחושות להגדיל את האסיף. אולם, ישנם מעטים הניתנים לאיסוף.
[1] הערת המתרגם: הכוונה היא לחֲבָרוֹת במובן הסוציולוגי, כלומר ל-'קהילות' או לקבוצות של בני אדם המקיימות קשרים חברתיים בתוכן ו/או ביניהן. במקור: "Societies".
17.31 שואל: תודה רבה. אין ברצוני לכלות זמן נוסף על ידי חזרה על שאלות. חלקן כל כך חשובות שאני מנסה לשאול שאלות דומות בדרכים שונות כדי להרחיב על התשובה. נראה ש – [בלתי ניתן לשמיעה] למה שאנחנו חותרים אליו, אולי לא.
בספר אואספה (Oahspe)[1] מצוין כי אם אינדיבידואל הוא יותר מחמישים אחוז לטובת אחרים–כלומר, עובר את 50% שירות לאחרים והוא פחות מחמישים אחוז לטובת שירות העצמי—אז הוא ניתן לאיסוף. האם זו אמירה נכונה?
רא: אני רא. זה נכון אם האיסוף הוא עבור רמת הדחיסות-הרביעית החיובית.
17.32 שואל: מה חייב להיות אחוז הישות, הבה נאמר, אם עליה להיאסף לשלילי?
רא: אני רא. הישות החֲפֵצָה ללכת בדרך שירות העצמי חייבת להשיג רמה של חמש—כלומר חמישה אחוז שירות לאחרים, תשעים-וחמישה אחוז שירות לעצמי. היא חייבת להתקרב לשְׁלֵמוּת[2]. קשה למדי להשיג את היכולת להיאסף בדרך השלילית והיא מצריכה מסירות רבה.
17.33 שואל: מדוע הדרך השלילית מהווה דרך שקשה הרבה יותר להשיג את היכולת להיאסף דרכה מאשר החיובית?
רא: אני רא. זה נובע מחריגה של חוק האחד המעידה על כך שהשער לאינסוף האינטליגנטי הוא שער הנמצא בסופו של שביל מְצָרִי וְצַר[3], כפי שבאפשרותכם לכנות זאת. להשיג חמישים-ואחד אחוז מסירות לרווחתם של עצמי-אחרים קשה באותה המידה כמו להשיג רמת של חמישה אחוז מסירות לעצמי-אחרים. בולען האדישות, הבה נאמר, נמצא בין השניים הללו.
[1] הערת המתרגם: הכוונה היא לסֵפֶר "OAHSPE, A bible in the Words of Jehovih and His Angel Ambassadors" שנכתב בשנת 1882 בכתיבה אוטומטית על ידי John Ballou Newbrough.
[2] הערת המתרגם: תורגם מהמונח הלועזי "טוּטָלִיּוּת", שמשמעותו בעברית היא "כּוֹלְלָנוּת" או "שְׁלֵמוּת".
[3] במקור באנגלית, נבחר המונח "Strait" שמשמעותו "מְצָרִי" במקום "Straight" שמשמעותו "יָשָׁר", כיוון שהוא מהווה התאמה הקשרית טובה יותר ובגלל חיבתם של רא לשפה ארכאית וספרותית.
16.40 שואל: זו נקודה חשובה מאוד. השתמשתי במילה הלא נכונה. מה שהתכוונתי לומר הוא שאני מאמין שאין זה הכרחי עבור ישות להיות מודעת לחוק האחד על מנת לעבור מהדחיסות השלישית לרביעית.
רא: אני רא. זה נכון.
©The Ra Contact 2018 by L/L Research (Louisville, KY) https://www.llresearch.org/he/