חוק האחד (רָא) עם ארז בטאט, פרק 49: על ההזדקנות המואצת, על איך עובד מכלול הזכרון החברתי, על אור/אהבה ועוד
- sshmulik
- 30 בנוב׳ 2024
- זמן קריאה 6 דקות
עודכן: 26 בפבר׳
בשיעור זה עשינו השלמות מסשן התיקשור מס׳ 15. למדנו על הסיבה להזדקנות המוּאצת על פני כדוה״א, על ההגדרה של מכלול זיכרון חברתי, על ההבדל בין אהבה/אור לאור/אהבה ועוד.
שאלות:
15.1-9, 15.15-23
15.1 שואל: אני רוצה להתנצל על שאלותיי הטפשיות בעבר ועל כל שאלה טיפשית בעתיד, הנובעות מהעובדה שאני מחפש אחר הכניסה המתאימה אל תוך חקר חוק האחד. נעלים את הטיפשיות מביניהן מהספר.
ברצוני לשאול אם השימוש בכלי הוא פונקציה של הזמן שבו אנו משתמשים בכלי, או של כמות המידע, או של מספר המילים שהכלי מפיקה? במילים אחרות, האם עליי להזדרז בשאילת השאלות, או שבאפשרותי לקחת את הזמן בשאילתן?
רא: אני רא. ישנם שני חלקים לשאלתך. ראשית, מצבור האנרגיה החיונית של כלי זו, אשר הוא תוצר של חריגות הגוף, השכל והרוח במכלולים השונים, הינו המפתח למשך הזמן שבאפשרותנו לכלות בשימוש בכלי. חיפשנו בתוך קבוצתכם כאשר יצרנו איתכם קשר, שכן כל אחד מאלו שבקבוצתכם הינו בעל אנרגיה חיונית רבה יותר של מכלול הגוף. אולם, כלי זו כֻּוְנְנָה באופן הולם ביותר על ידי חריגות מכלול השכל/גוף/רוח של ישותה באשליה הזו. לפיכך, נותרנו עם כלי זו.
שנית, אנו מתקשרים בקצב קבוע התלוי בתפעולנו הזהיר של כלי זו. אין באפשרותנו להיות יותר, כפי שהייתם אומרים, מהירים. לפיכך, באפשרותך לשאול שאלות במהירות, אך התשובות שיש לנו להציע יינתנו בקצב קבוע.
15.2 שואל: זה לא בדיוק מה שהתכוונתי אליו. אם לוקח לי, נאמר, ארבעים-וחמש דקות לשאול את שאלותיי, האם זה נותן לכלי רק חמש-עשרה דקות לענות במקום שעה, או האם נתקדם מעבר לשעה והכלי תוכל לענות עוד?
רא: אני רא. האנרגיה הנדרשת לתקשור זה נכנסת אל תוך כלי זו כפונקציה של הזמן. לפיכך, הזמן הוא הגורם, כפי שאנו מבינים את שאלתך.
15.3 שואל: אם כן, עליי לשאול את שאלותיי בזריזות על מנת שלא אפחית מהזמן. האם זה נכון?
רא: אני רא. אתה תעשה כפי שאתה רואה לנכון. יחד עם זאת, באפשרותנו לרמוז שייתכן שכדי להשיג את התשובות שאתם זקוקים להן, תצטרכו להשקיע מידה מסוימת של מה שאתם חווים בתור זמן. על אף שתאבדו את זמן-התשובה, תרוויחו כך את סְפֵּצִיפִיּוּת התשובה, שכן פעמים רבות בעבר היה לנו הצורך בהבהרה של שאלות שנוסחו בחופזה.
15.4 שואל: תודה. השאלה הראשונה היא: מדוע מתרחשת הזדקנות מהירה על הפלנטה הזו?
רא: אני רא. הזדקנות מהירה מתרחשת על פלנטת דחיסות-שלישית זו בשל חוסר איזון מתמשך של מכלול רשת הקולטנים בחלקו האֵתֶרִי של שדה האנרגיה של הפלנטה הזו. חריגות צורות-המחשבה של העמים שלכם גרמו לזרימות האנרגיה להיכנס לאטמוספירה המגנטית הפלנטרית–אם כך תבחרו להגדיר רשת זו של דפוסי אנרגיה–באופן כזה שהזרימות ההולמות אינן סְפוּגוֹת כהלכה ברטט מאוזן של אהבה/אור מהרמה הקוסמית, הבה נאמר, של אוקטבת הקיום הזו.
15.5 שואל: האם אני משער נכון בהנחתי שאחד מניסיונותיכם בשירות לפלנטה זו היה לעזור לאוכלוסיית הפלנטה הזו להבין באופן מלא יותר את חוק האחד ולתרגל אותו כדי שהזדקנות זו, הזדקנות מהירה זו תוכל להשתנות להזדקנות נורמלית?
רא: אני רא. אתה משער נכון במידה רבה מאוד.
15.6 שואל: אז יהיה זה מועיל ביותר עבור אנשי הפלנטה הזו, בתרגולם את חוק האחד, ללמוד דרכי שירות. האם אני צודק?
רא: אני רא. אתה צודק. אם תתבוננו באלו הנוטים לכך לאורך מכלול חריגת-חווית-אורך-החיים החל מקרוב לתחילתה של חוויה זו, תבחינו במראה צעיר יחסית, כפי שהייתם מכנים זאת.
15.7 שואל: מהו השירות הגדול ביותר שאוכלוסייתנו על הפלנטה הזו יכולה לבצע באופן אינדיבידואלי?
רא: אני רא. ישנו רק שירות אחד. החוק הוא אחד. הצעת העצמי לבורא היא השירות הגדול ביותר–האחדות, המקור. הישות המחפשת אחר הבורא האחד היא בעלת אינטליגנציה אינסופית. מתוך חיפוש זה, מתוך הצעה זו, מגוון רחב של הזדמנויות יתפתח כתלות בחריגות מכלול השכל/גוף/רוח ביחס להיבטים האשלייתיים, או מרכזי האנרגיה השונים, של המכלולים השונים של אשלייתכם.
לפיכך, חלק נעשים מרפאים, חלק עובדים, חלק מורים, וכן הלאה.
15.8 שואל: אילו ישות הייתה מאוזנת באופן מושלם על הפלנטה הזו ביחס לחוק האחד, האם היא הייתה חווה את תהליך ההזדקנות?
רא: אני רא. ישות המאוזנת באופן מושלם הייתה נעשית עייפה, במקום זקנה באופן הנראה לעין. עם למידת הלקח, הישות תעזוב. יחד עם זאת, זה הולם וזוהי צורת הזדקנות שהעמים שלכם אינם חווים. ההבנה מגיעה לאט, מכלול הגוף מתפרק מהר יותר.
15.9 שואל: האם תוכל לומר לי מעט אודות הגדרת המילה "איזון" כפי שאנו משתמשים בה?
רא: אני רא. דמיין לעצמך, אם תרצה, את האחד האינסופי. אף תמונה לא עולה בדמיונך. בכך, התהליך מתחיל. אהבה שיוצרת אור, ההופך לאהבה/אור, הזורמ/ת אל תוך הכדור הפלנטרי בהתאם לרשת האלקטרומגנטית של נקודות, או צמתי, הכניסה. זרימות אלו זמינות אז לאינדיבידואל אשר, בדומה לפלנטה, הינו רשת של שדות אנרגיה אלקטרומגנטיים בעלי נקודות, או צמתי, כניסה.
באינדיבידואל מאוזן כל מרכז אנרגיה מאוזן ומתפקד במלואו ובבהירות. החסימות של הסְפֵרָה הפלנטרית שלכם גורמות לחריגה מסוימת של אנרגיה אינטליגנטית. חסימות מכלול השכל/גוף/רוח מוסיפות עוד יותר לחריגה באנרגיה זו, או מוציאות אנרגיה זו מאיזון. ישנה אנרגיה אחת. ניתן להבין אותה כאהבה/אור, או אור/אהבה, או אנרגיה אינטליגנטית.
15.15 שואל: אין בכוונתי לשאול את אותה השאלה פעמיים, אך ישנם תחומים מסוימים שאני מחשיב להיות חשובים כל כך שניתן להשיג הבנה טובה יותר באמצעות ניסוח אפשרי מחדש במילים אחרות. אני מודה לך מאוד על סבלנותך.
אתמול, ציינת גם שכאשר לא היה אסיף בתום התקופה האחרונה של 25,000 השנים: "היו ישויות שהיה ביכולתן להיאסף אשר יבחרו את האופן בו הן ייכנסו אל המימד הרביעי." תוכל לומר לי מה כוונתך באיך "הן יבחרו את האופן בו הן ייכנסו אל המימד הרביעי"?
רא: אני רא. רועים אלו, או, כפי שהם כונו על ידי כמה, "הַגֶּזַע הַבָּכִיר", יבחרו את זמן/מרחב עזיבתם. אין זה סביר שיעזבו עד שהעצמי-האחרים שלהם ייעשו ניתנים לאיסוף גם כן.
15.16 שואל: מה כוונתך בכך שהעצמי-האחרים שלהם יהיו ניתנים לאיסוף?
רא: אני רא. העצמי-האחרים שמעסיקים ישויות אלה הם אלו שלא הגיעו לאסיף במהלך המחזור הגדול השני.
15.17 שואל: האם תוכל לספר לי ולו מעט על ההיסטוריה של מה שאתה מכנה הגזע הבכיר?
רא: אני רא. השאלה אינה ברורה. אנא נסח מחדש.
15.18 שואל: אני שואל שאלה זו בגלל ששמעתי על הגזע הבכיר קודם לכן בספר, דֶּרֶךְ בַּשָּׁמַיִם (Road in the Sky), מאת ג'ורג' האנט ויליאמסון (George Hunt Williamson), ותהיתי אם גזע בכיר זה היה אותו אחד שהוא דיבר עליו?
רא: אני רא. השאלה נפתרת כעת מעצמה, שכן דיברנו קודם לכן על אופן קבלת-ההחלטות שגרם לישויות אלה להישאר כאן עם תום המחזור הגדול השני של המחזור הראשי שלכם.
ישנן חריגות מסוימות בתיאורים של זה הידוע בתור מישל; אולם, חריגות אלה נובעות בעיקר מהעובדה שישויות אלה אינן מכלול זיכרון חברתי, אלא קבוצת מכלולי שכל/גוף/רוח המְסוּרוֹת לשירות. ישויות אלה עובדות יחדיו, אך אינן מאוחדות לחלוטין; לפיכך, הן לא לגמרי רואות את המחשבות, התחושות והמניעים האחת של השניה. יחד עם זאת, שאיפתן לשרת היא שאיפה מסוג המימד-הרביעי, וכך הן מתמזגות לכדי מה שבאפשרותכם לכנות אחווה.
15.19 שואל: מדוע אתה מכנה אותם הגזע הבכיר?
רא: אני רא. כינינו אותם כך כדי שזהותם תהיה מוכרת לך, השואל, כפי שהיא מובנת על ידי חריגת-מכלול השכל שלך.
15.20 שואל: האם ישנם נוודים כלשהם עם הגזע הבכור הזה, או שלא?
רא: אני רא. אלו הן ישויות שנאספו מהפלנטה–נוודים רק במובן שהם בחרו, מתוך האהבה של הדחיסות-הרביעית, להתגלגל מחדש מיד בדחיסות השלישית במקום להתקדם אל הדחיסות הרביעית. זה הופך אותם לסוג של נוודים, נוודים שמעולם לא עזבו את מישור כדור הארץ מרצונם החופשי, ולא בגלל רמת הרטט שלהם.
15.21 שואל: ובכן, בחומר מאתמול ציינת, "אנו מציעים את חוק האחד, את פתרון הפרדוקסים."; קודם לכן ציינת גם שהפרדוקס הראשון, או החריגה הראשונה, התכוונתי, הייתה חריגת הרצון החופשי. תוכל לומר לי אם ישנו רצף? האם ישנה חריגה ראשונה, שנייה, שלישית, רביעית של חוק האחד?
רא: אני רא. רק עד לנקודה קצרה מאוד. אחרי נקודה זו, החריגות המרובות זהות האחת לשנייה. החריגה הראשונה, הרצון החופשי, מוצאת את מיקודה. זוהי החריגה השנייה המוכרת לכם בתור לוגוס, העיקרון היצירתי, או אהבה. אנרגיה אינטליגנטית זו יוצרת בכך חריגה הידועה כאור.
משלושת החריגות הללו נובעות היררכיות רבות, רבות של חריגות, שלכל אחת מהן יש את הפרדוקסים שלה אשר יש לְסַנְתֵּז, כאשר אף אחת מהן אינה יותר חשובה מהאחרת.
15.22 שואל: אמרת גם שהצעתם את חוק האחד, שהוא האיזון בין אהבה/אור ואור/אהבה. האם ישנו הבדל כלשהו בין אהבה/אור לאור/אהבה?
רא: אני רא. זו תהיה השאלה האחרונה עבור זמן/מרחב זה. ההבדל בין אהבה/אור לאור/אהבה זהה להבדל בין לימוד/למידה ללמידה/לימוד. אהבה/אור היא המאפשרת, העוצמה, נותנת האנרגיה. אור/אהבה היא ההתגשמות שמתרחשת כאשר אהבה מטביעה את חותמה באור.
15.23 שואל: האם ישנו דבר כלשהו שבאפשרותנו לעשות כדי שלכלי יהיה יותר נוח? והאם נוכל לקיים מפגש נוסף היום?
רא: אני רא. כלי זו צריכה מידה מסוימת של תמרון של המכלול הפיזי, או הגופני, עקב נוקשות. פרט לכך, הכל כשורה, האנרגיות מאוזנות. ישנה חריגה קלה באנרגיה השכלית של כלי זו עקב דאגה כלפי אדם אהוב, כפי שהייתם מכנים זאת. זה מפחית רק במעט את האנרגיות החיוניות של הכלי. בהינתן תמרון, מצב כלי זו יהיה טוב עבור מפגש נוסף.
©The Ra Contact 2018 by L/L Research (Louisville, KY) https://www.llresearch.org/he/