top of page

חוק האחד (רָא) עם ארז בטאט, פרק 60: על המעבר למימד הרביעי, נבואת רעידת האדמה, ומה ניתן לעשות כדי להאיר את האחר.

  • תמונת הסופר/ת: Nili Gafni
    Nili Gafni
  • 20 בנוב׳ 2024
  • זמן קריאה 9 דקות

עודכן: 26 בפבר׳



שאלות שעברנו עליהן: 17.1-2, 17.8-9, 17.23-45



17.1 שואל: תודה רבה. ברצוני לומר שוב… אני מחשיב זאת ככבוד, כבוד גדול, וגם זכות, ל – [בלתי ניתן לשמיעה]. וברצוני לחזור ולומר שהשאלות שלי עשויות לסטות מעט מהנושא מדי פעם בגלל שאני ממשיך להתעמק במשהו שכבר התחלתי לעבוד עליו ביישומי חוק האחד, בשביל להבין טוב יותר בעיקר את עיקרון הרצון החופשי וחריגות נוספות שאנו מגלים.


עלו לי שלוש שאלות ממש עכשיו בזמן מדיטציה. אשאל אותן קודם לפני שנמשיך.


ראשית, אנו נמצאים כעת בדחיסות הרביעית. האם השפעות הדחיסות הרביעית יתגברו בשלושים השנים הקרובות? האם נראה שינויים נוספים בסביבתנו ובהשפעתנו על הסביבה שלנו?


רא: אני רא. הדחיסות הרביעית היא מִנְעָד רטט. רצף הזמן/מרחב שלכם סִחְרֵר את הסְפֵרָה הפלנטרית שלכם ואת, מה שהיינו מכנים גלקסיה, ושאתם מכנים כוכב[1], אל תוך רטט זה.

 

זה יגרום לסְפֵרָה הפלנטרית עצמה לערוך מחדש, באופן אלקטרומגנטי, את מערבולות קליטת הזרימות-פנימה של כוחות קוסמיים המבטאים עצמם כרשתות רטט, כך שכדור הארץ יהיה לפיכך ממוגנט בדחיסות-הרביעית, כפי שתוכלו לכנות זאת.


זה הולך להתרחש עם אי-נוחות מסוימת, כפי שאמרנו קודם לכן, עקב אנרגיות צורות-המחשבה של העמים שלכם המפריעות למבנים הסדורים של דפוסי האנרגיה שבתוך ספירלות האנרגיה של כדור הארץ שלכם, מה שמגביר את האֶנְטְרוֹפְּיָה[2] והחום הבלתי-שמיש. זה יגרום לסְפֵרָה הפלנטרית שלכם לחוות כמה קרעים במעטפת החיצונית שלה, בעודה הופכת עצמה לממוגנטת כראוי עבור הדחיסות הרביעית. זהו הכוונון הפלנטרי.


תגלו עליה חדה במספר האנשים, כפי שאתם מכנים מכלולי שכל/גוף/רוח, שפוטנציאלי הרטט שלהם כוללים את הפוטנציאל לחריגות מהדחיסות-הרביעית. לפיכך ייראה כאילו יֶשְׁנוֹ, הבה נאמר, זן חדש. אלו הם המתגלגלים לֶשֶׁם עבודת הדחיסות-הרביעית.


תהיה גם עליה חדה בטווח הקצר של מכלולי שכל/גוף/רוח ומכלולים חברתיים בעלי נטיה, או קיטוב, שליליים, בגלל התנאים המקטבים של הקו החד המפריד בין מאפייני הדחיסות-הרביעית לבין נטיית שירות-העצמי שבדחיסות-השלישית.[3]


אלו שיישארו בדחיסות הרביעית על פני המישור הזה יהיו מהנטייה החיובית, כפי שהיא נקראת. רבים יבואו ממקומות אחרים, שכן נראה שעל אף כל מיטב המאמצים של הקונפדרציה, אשר כוללת בתוכה את אלו מהמישורים הפנימיים, מהציביליזציות הפנימיות של העמים שלכם, ואת אלו ממימדים אחרים, האסיף עדיין יהיה קטן הרבה יותר מזה שהספרה הפלנטרית הזו מסוגלת לתמוך בו בנוחות, בשירות.


17.2 שואל: האם אפשרי לעזור לישות להגיע לרמת הדחיסות-הרביעית בימים האחרונים הללו?


רא: אני רא. לא ניתן לעזור לישות אחרת באופן ישיר. כל שניתן לעשות הוא לספק זרז בכל צורה שהיא, כאשר החשובה מביניהן היא הַקְרָנָה של הבנת האחדות עם הבורא הנובעת מתוך העצמי, ופחות חשובה היא מידע כגון זה שאנו חולקים אתכם.


אנו, עצמנו, איננו חשים דחיפות לכך שמידע זה יופץ ברבים. מספיק שהפכנו אותו לזמין לשלושה, ארבעה, או חמישה. זהו תגמול מספק ביותר, שכן אם אחד מאלו ישיג את הבנת הדחיסות-הרביעית עקב זרז זה, אזי בכך מימשנו את חוק האחד בחריגת השירות.


אנו מעודדים ניסיון קר-רוח לחלוק מידע מבלי להתחשב במספרים או בצמיחה מהירה בקרב אחרים. עצם הניסיון שלכם להפוך מידע זה לזמין הוא, במונחים שלכם, שירותכם. הניסיון, אם יגיע לאחד, יגיע לכלל.


איננו יכולים להציע קיצורי-דרך אל ההארה. הארה שייכת לרגע, היא פתח לאינסוף האינטליגנטי. היא יכולה להיות מושגת רק על ידי העצמי, עבור העצמי. עצמי אחר לא יכול ללמד/ללמוד הארה, אלא רק ללמד/ללמוד מידע, השראה, או שיתוף של אהבה, של מסתורין, של הלא-נודע אשר גורם לעצמי-האחר להושיט ידו החוצה ולהתחיל את תהליך החיפוש אשר מסתיים בְּרֶגַע. אבל מי יכול לדעת מתי ישות תפתח את השער להווה?


[1]  הערת המתרגם: הכוונה היא לכּוֹכַב, כלומר לשֶׁמֶשׁ, ולא לכּוֹכַב לֶכֶת (פְּלָנֵטָה).

[2] הערת המתרגם: זהו מונח מדעי המשמש כמַדָּד לְרָמַת אִי-הַסֵּדֶר במערכת מורכבת כלשהי.

[3] הערת המתרגם: הכוונה היא לאלו מהדחיסות השלישית אשר נוטים כלפי שירות-העצמי, ולא לכך שהדחיסות-השלישית מאופיינת בשירות-העצמי.



17.8 שואל: אז האם הקונפדרציה הייתה אחראית לכך שכדור הארץ קיבל כח גרעיני?


רא: אני רא. זוהי נקודה בה לא ניתן לשפוט מהי הסיבה. המשוואה הבסיסית שקדמה לעבודה זו הייתה משוואה שהובאה על ידי נווד המסור לשירות לפלנטה. לא הייתה כוונה או הנחייה שעבודה זו תהפוך תשתית לכְּלֵי־השמדה.


17.9 שואל: האם תוכל לומר לי מי היה אותו נווד שהביא את המשוואה?


רא: אני רא. מידע זה נראה בלתי-מזיק שכן ישות זו כבר אינה מהדחיסות השלישית הפלנטרית שלכם. ישות זו כונתה, מכלול רטט הקול, אלברט (Albert).



17.23 שואל: דיברת על כך ששיכוך הקארמה הוא מחילה. האם… אני חווה קושי בניסוח שאלה זו. אני חושב שאאלץ לחזור אליה בהמשך. אשאל שאלה אחרת. האם תוכל לומר לי מדוע כדור הארץ יהיה מהדחיסות-הרביעית החיובית במקום מהדחיסות-רביעית השלילית לאחר השלמת המחזור, שכן נראה שישנה אוכלוסיה שלילית גדולה יותר?


רא: אני רא. למראית עין כדור הארץ הוא שלילי. זה נובע מהאימה השקטה, הבה נאמר, שהיא החריגה הנפוצה שיש לישויות הטובות, או בעלות נטיה חיובית, כלפי ההתרחשויות מהוֹוֶה המרחב/זמן שלכם. אולם, מספרם של אלו הנוטים כלפי, וניתנים לאיסוף בדרכי השירות-לאחרים, עולה בהרבה על מספרם של אלו שנטייתם כלפי שירות-העצמי הגיעה לרמת איכות הניתנת לאיסוף.


17.24 שואל: במילים אחרות, יהיו פחות ישויות שליליות שייאספו אל תוך הדחיסות הרביעית מאשר חיוביות. האם זה נכון?


רא: אני רא. זה נכון. רובו הגדול של העמים שלכם יחזור על הדחיסות השלישית.


 17.25שואל: כיצד טאראס בולבה (Taras Bulba), ג'ינגיס חאן (Genghis Khan), ורספוטין (Rasputin) נאספו לפני האסיף?


רא: אני רא. זוהי הזכות/פְּרִיבִילֶגְיָה/חובה של אלו הפותחים באופן מודע את השער לאינסוף האינטליגנטי לבחור את האופן בו יעזבו את הדחיסות. אלו בעלי נטיה שלילית אשר כך משיגים את הזכות/חובה הזו | לרוב בוחרים להתקדם בלמידתם/לימודם את שירות העצמי.


17.26 שואל: האם זו הסיבה למה שאנו מכנים התלקחות ספונטנית?


רא: אני רא. זה לא נכון.


17.27 שואל: האם תוכל לומר לי מה גורם לתופעה זו?


רא: אני רא. דמיין, אם תרצה, יער. עץ אחד מוכה על ידי ברק. הוא בוער. ברק לא מכה במקומות אחרים. מקומות אחרים אינם בוערים. ישנן התרחשויות אקראיות שאין להן כל קשר לישות אלא לתופעת החלון עליה דיברנו.


17.28 שואל: האם ישויות מסוימות אלה כולן זהות באופן ייחודי, או שהן פשוט ישויות אקראיות?


רא: אני רא. השני הוא הנכון.


17.29 שואל: האם עליי להבין שהאסיף יתרחש בשנת 2011, או האם הוא ייפרס על פני תקופה ארוכה?


רא: אני רא. זהו אומדן. ציינו כי יש לנו קושי עם הזמן/מרחב שלכם. זהו צומת זמן/מרחב סביר/אפשרי | הולם לאסיף. אלו שאינם בגלגול בזמן הזה ייכללו באסיף.


17.30 שואל: ובכן, אם ישות רוצה ללמוד את הדרכים הללו, רוצה להיות לשירות לאחרים במקום לשירות העצמי בעודה בדחיסות השלישית, האם ישנן דרכים שהן הטובות ביותר להיות לשירות לאחרים, או שכל דרך טובה באותה מידה כמו כל דרך אחרת?


רא: אני רא. הדרך הטובה ביותר להיות לשירות לאחרים כוסתה במפורש בחומר קודם[1]. נחזור בקצרה.


הדרך הטובה ביותר לשרת אחרים היא הניסיון התמידי לשאוף לחלוק את אהבת הבורא כפי שהיא ידועה לעצמי הפנימי. בכך כרוכים ידע-עצמי והיכולת לפתוח את העצמי בפני העצמי-האחר ללא היסוס. זה כרוך, הבה נאמר, בהקרנת זה אשר הוא המהות, או ליבו, של מכלול השכל/גוף/רוח.


בהתייחס לכוונת שאלתך, הדרך הטובה ביותר עבור כל מחפש בדחיסות השלישית להיות לשירות לאחרים היא ייחודית לאותו מכלול שכל/גוף/רוח. משמע שמכלול השכל/גוף/רוח חייב אז לחפש בתוך עצמו את האינטליגנציה הנובעת משיקול דעתו שלו בנוגע לאופן בו הוא יכול לשרת עצמי-אחרים בצורה המיטבית. זה יהיה שונה עבור כל אחד. אין טוב-ביותר. אין הכללה. דבר אינו ידוע.


17.31 שואל: תודה רבה. אין ברצוני לכלות זמן נוסף על ידי חזרה על שאלות. חלקן כל כך חשובות שאני מנסה לשאול שאלות דומות בדרכים שונות כדי להרחיב על התשובה. נראה ש – [בלתי ניתן לשמיעה] למה שאנחנו חותרים אליו, אולי לא.


בספר אואספה (Oahspe)[2] מצוין כי אם אינדיבידואל הוא יותר מחמישים אחוז לטובת אחרים–כלומר, עובר את 50% שירות לאחרים והוא פחות מחמישים אחוז לטובת שירות העצמי—אז הוא ניתן לאיסוף. האם זו אמירה נכונה?


רא: אני רא. זה נכון אם האיסוף הוא עבור רמת הדחיסות-הרביעית החיובית.


17.32 שואל: מה חייב להיות אחוז הישות, הבה נאמר, אם עליה להיאסף לשלילי?


רא: אני רא. הישות החֲפֵצָה ללכת בדרך שירות העצמי חייבת להשיג רמה של חמש—כלומר חמישה אחוז שירות לאחרים, תשעים-וחמישה אחוז שירות לעצמי. היא חייבת להתקרב לשְׁלֵמוּת[3]. קשה למדי להשיג את היכולת להיאסף בדרך השלילית והיא מצריכה מסירות רבה.


17.33 שואל: מדוע הדרך השלילית מהווה דרך שקשה הרבה יותר להשיג את היכולת להיאסף דרכה מאשר החיובית?


רא: אני רא. זה נובע מחריגה של חוק האחד המעידה על כך שהשער לאינסוף האינטליגנטי הוא שער הנמצא בסופו של שביל מְצָרִי וְצַר[4], כפי שבאפשרותכם לכנות זאת. להשיג חמישים-ואחד אחוז מסירות לרווחתם של עצמי-אחרים קשה באותה המידה כמו להשיג רמת של חמישה אחוז מסירות לעצמי-אחרים. בולען האדישות, הבה נאמר, נמצא בין השניים הללו.


17.34 שואל: ובכן, אז אם ישות נאספת אל תוך הדחיסות הרביעית עם רמה של, נאמר, חמישים-ואחד אחוז לטובת אחרים, ארבעים-ותשעה אחוז לטובת העצמי, לתוך איזו רמה של הדחיסות הרביעית היא תלך? אני מניח שישנן רמות שונות של הדחיסות הרביעית.


רא: אני רא. זה נכון. כל אחת תיכנס לתת-הדחיסות הרוטטת בהתאם להבנת הישות.


17.35 שואל: כמה רמות יש לנו כאן בדחיסות השלישית בזמן זה?


רא: אני רא. לדחיסות השלישית יש מספר אינסופי של רמות.


17.36 שואל: שמעתי שיש שבע רמות עיקריות אַסְטְרָלִיּוֹת ושבע רמות עיקריות דֶבַכָנִיּוֹת[5]. האם זה נכון?


רא: אני רא. אתה מדבר על כמה מההבחנות הגדולות יותר בין הרמות במישורים הפנימיים שלכם. זה נכון.


17.37 שואל: ובכן, מי שוכנים במישורים האַסְטְרָלִים, ומי שוכנים במישורים הדֶבַכָנִים?


רא: אני רא. ישויות שוכנות במישורים השונים בשל טבע הרטט שלהן. המישור האַסְטְרָלִי נע בין צורות-מחשבה בקצוות הנמוכים לישויות מוארות הנעשות מסורות ללימוד/למידה | במישורים האַסְטְרָלִים הגבוהים יותר.


במישורים הדֶבַכָנִים, כפי שאתם מכנים אותם, נמצאות אלה שהרטטים שלהן קרובים אף יותר לחריגות הראשוניות של אהבה/אור. מעבר למישורים אלו ישנם אחרים.


17.38 שואל: ובכן, האם לכל אחד… האם… זה קשה. המישור הפיזי שלנו—האם ישנם שבעה תתי-מישורים למה שאנו מכנים המישור הפיזי שלנו כאן?


רא: אני רא. אתה צודק. זה קשה להבנה.


ישנו מספר אינסופי של מישורים. בחריגת רצף המרחב/זמן המסוים שלכם ישנם שבעה תתי-מישורים של מכלולי שכל/גוף/רוח. אתם תגלו את טבע הרטט של שבעת המישורים הללו כאשר תעברו דרך החריגות החֲוָיָתִיּוֹת שלכם, בעודכם פוגשים עצמי-אחרים מהרמות השונות התואמות למרכזי זרימת האנרגיה פנימה של המֶרְכָּב הפיזי.


מישורי הדחיסות-השלישית הבלתי-נראים, או הפנימיים, מאוכלסים על ידי אלה שאינן מטִבְעֵי מכלול הגוף כגון אלו שלכם; כלומר, הן אינן מגבשות גוף כימי סביב מכלולי הרוח/שכל שלהן. אף על פי כן, ישויות אלה מופרדות לרמות שונות על ידי מה שבאפשרותכם לכנות חלום מלאכותי בתוך חלום. ברמות הגבוהות יותר הרצון לתקשר ידע חזרה מטה למישורי הקיום החיצוניים פּוֹחֵת, עקב הלמידה/לימוד האינטנסיבי המתרחש ברמות אלה.


17.39 שואל: אז האם זה הכרחי לחדור מישור אחד בכל פעם כאשר אנו עוברים ממה שאנו מכנים הדחיסות-השלישית הפיזית דרך מישורים אלו?


רא: אני רא. מניסיוננו חלק חודרים כמה מישורים בבת אחת. אחרים חודרים אותם באיטיות. חלק, מתוך לְהִיטוּת, מנסים לחדור את המישורים הגבוהים יותר לפני חדירת האנרגיות של המישורים הנמוכים יותר, או הבסיסיים יותר, כפי שהם מכונים. זה מוביל לחוסר-איזון אנרגטי.


תגלו כי חוֹלִי, כפי שאתם מכנים חריגה זו, לעיתים קרובות יהיה התוצאה של אי-התאמה עדינה באנרגיות בה חלק מרמות האנרגיה הגבוהות יותר מופעלות על ידי הניסיונות המודעים של הישות, בעוד הישות לא חדרה את מרכזי האנרגיה הנמוכים יותר, או תת-הדחיסויות, של דחיסות זו.


17.40 שואל: האם יש דרך מיטבית לִמְדּוֹט[6]?


רא: אני רא. לא.


17.41 שואל: בזמן זה, לקראת סוף המחזור, כיצד מוקצים גלגולים מחדש אל תוך הפיזי, הבה אֹמַר, על פלנטה זו? ב… [בלתי ניתן לשמיעה] שלנו.


רא: אני רא. ישויות החפצות להשיג ניסיון[7] אשר נחוץ במידה קריטית על מנת להיעשות ניתנות לאיסוף מתגלגלות עם עדיפות | ביחס לאלה אשר, ללא ספק סביר/אפשרי רב במיוחד, יצטרכו לחוות מחדש את הדחיסות הזו.


17.42 שואל: כמה זמן זה כבר נמשך, סוג ההקצאה הזה?


רא: אני רא. זה נמשך מאז שהישות האינדיבידואלית הראשונה נעשתה מודעת לצורך שלה ללמוד את שיעורי הדחיסות הזו. זו היתה ההתחלה של מה שבאפשרותכם לכנות וֶתֶק[8] על פי רטט.


17.43 שואל: תוכל להסביר מהי כוונתך בוֶתֶק על פי רטט?


רא: אני רא. זו תהיה השאלה האחרונה של מפגש זה.


הוֶתֶק על פי רטט הוא היחס המועדף, הבה נאמר, המקיים את דרכי חוק האחד אשר מעודד אינדיבידואלים הניתנים לאיסוף. כל אינדיבידואל הנעשה מודע לזמן האסיף ולצורך, ברמת-העצמי, לְכוֹפֵף שכל, גוף ורוח כלפי למידה/לימוד של שיעורים אלה, מקבל עדיפות על מנת שליֵשׁוּת זו יהיה את הסיכוי הטוב ביותר, הבה נאמר, להצליח בניסיון זה.


האם נוכל לשאול בזמן זה אם ישנן אילו שהן שאלות?


17.44 שואל: שאלתי היחידה: האם יש דבר כלשהו שאנו יכולים לעשות כדי לגרום לכלי [בלתי ניתן לשמיעה]?


רא: אני רא. כלי זו אינה לובשת את הביגוד המתאים לעבודה זו. כאשר זרימות-פנימה מתרחשות באֲזוֹרֵי, מה שבאפשרותכם לכנות, הצ'אקרה השביעית, כפי שאתם מדברים על מרכזי אנרגיה אלו, ומסוננות דרך השישית וכן הלאה, הצ'אקרות האחרות, או הבסיסיות, של כלי זו מאבדות אנרגיה במידה מסוימת. לפיכך, רצוי שכלי זו תהיה זהירה יותר בבחירתה ביגוד מחמם עבור החלק ממכלול הגוף שאתם מכנים כפות הרגליים.


האם נוכל לענות על שאלות קצרות אחרות כלשהן?


17.45 שואל: רק—אנחנו רוצים לשים ביגוד עבה יותר על כפות הרגליים. האם זה נכון?


רא: אני רא. זה נכון.


אעזוב כלי זו כעת. אני עוזב אתכם באהבה ובאור של הבורא האחד האינסופי. אֲדוֹנָי.


[1] זה נידון במקומות שונים, המפורש והנוקב ביותר מביניהם ב - 15.7.

[2] הערת המתרגם: הכוונה היא לסֵפֶר "OAHSPE, A bible in the Words of Jehovih and His Angel Ambassadors" שנכתב בשנת 1882 בכתיבה אוטומטית על ידי John Ballou Newbrough.

[3] הערת המתרגם: תורגם מהמונח הלועזי "טוּטָלִיּוּת", שמשמעותו בעברית היא "כּוֹלְלָנוּת" או "שְׁלֵמוּת".

[4] במקור באנגלית, נבחר המונח "Strait" שמשמעותו "מְצָרִי" במקום "Straight" שמשמעותו "יָשָׁר", כיוון שהוא מהווה התאמה הקשרית טובה יותר ובגלל חיבתם של רא לשפה ארכאית וספרותית.

[5] הערת המתרגם: תורגם מהמונח "Devachanic". בתֵּאוֹסוֹפְיָה, המונח "Devachan" בא לתאר מקום, או מישור, אליו הולכות רוב הנשמות לאחר המוות, בו משאלותיהן באות על סיפוקן לפני התגלגלות מחדש.

[6] הערת המתרגם: "לִמְדּוֹט" משמעו לתרגל מֵדִיטַצְיָה.

[7] הערת המתרגם: ייתכן והכוונה כאן היא ל-"חֲוָיָה אשר נחוצה" או אף ל-"חֲוָיוֹת אשר נחוצות", ברבים. נתון לפרשנות. תורגם מהמונח "Experience".

[8] הערת המתרגם: תרגום אפשרי נוסף הוא "בְּכִירוּת". נתון לפרשנות. תורגם מהמונח "Seniority".


©The Ra Contact 2018 by L/L Research (Louisville, KY) https://www.llresearch.org/he/

bottom of page