top of page

חוק האחד (רָא) עם ארז בטאט, פרק 14: על ריפוי עצמי וכיצד לסייע בריפוי אחרים

  • תמונת הסופר/ת: Nili Gafni
    Nili Gafni
  • 5 בינו׳
  • זמן קריאה 10 דקות

עודכן: 25 בפבר׳




שאלות:


2.3 שואל: אנחנו מאוד מעוניינים בסיפור המלא שיש לך לספר ולהיכנס אל תוך חוק האחד בפירוט רב. תהיינה מספר שאלות שאשאל ככל שנתקדם, אשר ייתכן ויהיו או שלא יהיו קשורות באופן ישיר להבנת חוק האחד. יחד עם זאת, אני מאמין שהדרך הראויה להציג את זה ככלי לימוד/למידה לאוכלוסיית הפלנטה שתקרא אותו, בתקופה זו, היא לחקור היבטים שונים של מה שתאמר לנו.


דיברת על ריפוי בקריסטלים. (דבר נוסף שאזכיר הוא שכאשר הכלי תיעשה תשושה ברצוננו להפסיק את ההתקשרות ולחדש אותה בזמן מאוחר יותר לאחר שהכלי תיטען מחדש). ואם הכלי נמצאת במצב הראוי בזמן זה, ארצה דיון קטן בריפוי הקריסטלי שציינת.


רא: אני רא. העיקרון של ריפוי קריסטלי מבוסס על הבנה של טבעו ההיררכי של מבנה האשליה שהיא הגוף הפיזי, כפי שהייתם מכנים אותו. ישנם קריסטלים אשר עובדים על האנרגיות הנכנסות לגוף הרוחני; ישנם קריסטלים העובדים על החריגות מהרוח לשכל; ישנם קריסטלים המאזנים את החריגות שבין השכל והגוף. כל הריפויים הקריסטליים הללו נטענים דרך ערוצים מטוהרים. ללא התגבשותו היחסית כקריסטל של המרפא העובד עם הקריסטל, הקריסטל לא יוטען כראוי.


המרכיב הנוסף הוא התאמה עם שדות האנרגיה של כוכב הלכת עליו אתם שוכנים, והחריגות ההוליסטיות או הקוסמיות, או הזרמים אשר נכנסים לַהִילָה הפלנטרית, באופן כזה שיחס מתאים של צורות והצבה בתוך צורות אלה יהוו סימן עזר בתהליך הפרימה או האיזון.


לעבור על מגוון הקריסטלים בהם ניתן להשתמש יהיה מוגזם עבור כלי זו, אולם תוכל לשאול אותנו במפגש אחר, אם תרצה. העדינות, נאמר, שבבחירת הקריסטל, מאוד קריטית, ולמען האמת, מבנים גבישיים כגון יהלום או אוֹדֶם ניתנים לשימוש על ידי ערוץ מטוהר אשר מלא באור/אהבה של האחד עבור כמעט כל יישום.


זה, כמובן, מַצְרִיך חניכה, ומעולם לא היו רבים שהתמידו במידה מספקת לכדי מעבר דרך מגוון שאריות החריגה המיותרות להן גורמת החניכה.


שנספק לך מידע נוסף באופן קצר למדי על נושא זה או אחר?



4.8 שואל: שאלתי, אם כן, תהיה, האם ישנם אינדיבידואלים בגלגול על הפלנטה שלנו היום שהם בעלי המִשְׁמָעוֹת הפנימיות הנחוצות בשביל, תוך שימוש בהוראותיך, לבנות פירמידה ולהיחנך בה ואז אולי לעשות זאת שוב? האם זה נמצא במסגרת גבולות היכולת של מישהו מבין אלו שעל הפלנטה היום, או שאין אף אחד בנמצא לשם כך?


רא: אני רא. ישנם אנשים, כפי שאתם מכנים אותם, אשר מסוגלים להיענות לקריאה זו בצומת זה. יחד עם זאת, אנו שוב מבקשים להדגיש שהזמן של הפירמידות, כפי שהייתם מכנים תקופה זו, חלף. זהו אכן מבנה על-זמני. ואולם, הזרמים מהיקום בזמן שבו ניסינו לסייע לפלנטה הזאת, היו כאלו שהצריכו מידת הבנה מסוימת של טוהרה. ההבנה הזו, כפי שהזרמים נעים בסיבוביות וכל הדברים מתפתחים, הפכה להשקפה מוארת יותר של טוהרה. לכן, ישנם כאלו מבין העמים שלכם בתקופה זו אשר טהרתם היא כבר אחת עם האינסוף האינטליגנטי. מרפא/מטופל יכולים להשיג ריפוי ללא שימוש במבנים.


שנרחיב על נקודה מסוימת?


4.9 שואל: האם אפשרי מצידך ללמד טכניקות ריפוי | במידה ונוכל לדאוג לזמינותם של האנשים הללו בעלי היכולת המולדת?


רא: אני רא. זה אפשרי. עלינו להוסיף כי שיטות רבות של לימוד/למידה של צומת הריפוי/מטופל הולמות | בהינתן מגוון מכלולי שכל/גוף/רוח. אנו מבקשים מדמיונך לקחת בחשבון את הפשטות היחסית של השכל במחזור המוקדם יותר ואת ההשקפות ותהליכי החשיבה/רוח בעלי פחות חריגות, אם כי לעתים קרובות מורכבים יתר על המידה, של אותם מכלולי שכל/גוף/רוח לאחר גלגולים רבים.


כמו כן אנו מבקשים מדמיונך להרהר באלו אשר בחרו בחריגת השירות והסירו את מכלולי השכל/גוף/רוח שלהם ממימד אחד לאחר, ובכך הביאו איתם בצורה שהיא לעיתים רדומה לחלוטין | הבנות וכישורים רבים אשר תואמים יותר לחריגות של תהליכי הריפוי/מטופל.


4.10 שואל: הייתי מאוד רוצה להמשיך בחקירת האפשרות של תהליך הריפוי הזה, אך אני קצת אבוד בנוגע להיכן להתחיל. האם תוכל לומר לי מה כדאי שיהיה הצעד הראשון שלי?


רא: אני רא. איני יכול לומר לך מה לשאול. באפשרותי להציע שתשקול את המידע המורכב למדי שזה עתה ניתן לך | ושכך תגלה מספר אפיקים לתשאול. ישנה “בריאות” אחת, כפי שאתם מכנים זאת, בסביבתכם המקוטבת, אך ישנן כמה וכמה חריגות מגוונות בצורה משמעותית | של סוגי מכלולי שכל/גוף/רוח. על כל סוג לחתור אחר הלמידה/לימוד שלו בתחום זה.


4.11 שואל: אני מניח שהצעד הראשון יהיה למצוא אינדיבידואל בעל יכולת שהובאה איתו לתוך הגלגול הזה? האם זה נכון?


רא: אני רא. זה נכון.


4.12 שואל: לכשאבחר אינדיבידואל לביצוע ריפוי, יעזור לקבל ממך הוראות. האם זה אפשרי?


רא: אני רא. זה אפשרי בהינתן החריגות של מכלולי רטט הקול.


4.13 שואל: אני מניח, אם כן, שהאינדיבידואל הנבחר בהכרח יצטרך להיות אחד שנמצא, במידה רבה, בהרמוניה עם חוק האחד. על אף שייתכן ולא תהיה לו הבנה אינטלקטואלית של זה, הוא אמור להיות כזה שחי את חוק האחד. האם זה נכון?


רא: אני רא. זה נכון ולא נכון. המקרה הראשון, שהוא נכונות, יחול על אחד כגון השואל עצמו אשר יש לו את החריגה כלפי ריפוי, כפי שאתם מכנים זאת.


אי-הנכונות, שראוי לבחון, היא בריפוי של אלו שהפעילויות שלהם באשליית המרחב/זמן שלכם אינן משקפות את חוק האחד | אך שיכולתם מצאה את דרכה אל האינסוף האינטליגנטי | ללא תלות במישור הקיום ממנו נובעת החריגה הזו.


4.14 שואל: [הצידה: ג'ים, האם הבנת?]


אני קצת מבולבל. הבנתי אותך חלקית; אני לא בטוח שלגמרי הבנתי אותך. האם תוכל לנסח זאת מחדש בדרך אחרת?


רא: אני יכול לנסח זאת מחדש בהרבה דרכים, בהינתן הידע של כלי זו במכלולי רטט הקול שלכם. אשאף לחריגה קצרה יותר בזמן זה.


ישנם שני סוגים של אלו שיכולים לרפא: אלו כמוך, שיש להם את החריגה המולדת כלפי מסירת-ידע על חוק האחד, אשר יכולים לרפא אך לא עושים זאת; ואלו שברשותם אותו הידע אך שאינם מראים חריגה משמעותית באופן מודע כלפי חוק האחד בשכל, גוף או רוח, ואף על פי כן פתחו ערוץ לאותה היכולת. הנקודה היא שישנם כאלו ש–, ללא הכשרה הולמת, אף על פי כן, הבה נאמר – ירפאו.


נושא עניין נוסף | הוא שאלו אשר חייהם אינם משתווים לעבודתם | עשויים לגלות קושי מסוים בספיגת האנרגיה של האינסוף האינטליגנטי | ובכך להיעשות בעלי חריגה די משמעותית, באופן כזה שהם יגרמו לדיסהרמוניה בעצמם ובאחרים | ואולי אף ימצאו לנכון לחדול מפעילות הריפוי. לכן, אלו מהסוג הראשון, אלו המחפשים לשרת והמוכנים לעבור הכשרה במחשבה, מילה ופעולה, הם אלו שיוכלו לשמר בנוחות את החריגה כלפי שירות בתחום הריפוי.


4.15 שואל: אז האם יהיה זה אפשרי מצידך להכשיר אותנו בעיסוק הריפוי?


רא: אני רא. זה אפשרי.


4.16 שואל: תכשיר אותנו?


רא: נעשה זאת.


4.17 שואל: אין לי מושג כמה זמן זה ייקח או אם בכלל תוכל לומר משהו על זה. האם אפשרי מצידך לתת לי תקציר של תכנית ההכשרה הנדרשת? אין לי ידע לגבי אילו שאלות לשאול בנקודה זו. אשאל את השאלה הזו בתקווה שהיא הגיונית.


רא: אני רא. אנו שוקלים את בקשתך למידע, שכן כפי שציינת, ישנו מספר משמעותי של מכלולי רטט קול אשר ניתן להשתמש בהם באופן רציף כדי להכשיר את המרפא.


התקציר הוא התחלה ראויה ביותר כדי שתוכלו להבין במה הדבר כרוך.


ראשית, על השכל לדעת עצמו. זהו אולי החלק התובעני ביותר של עבודת הריפוי. אם השכל יודע את עצמו אז הפן החשוב ביותר של הריפוי התרחש, שכן תודעה היא המיקרו-קוסמוס של חוק האחד.


החלק השני קשור למִשְׁמָעוֹת מכלולי הגוף. בזרמים אשר מגיעים לפלנטה שלכם בזמן זה, הבנות ומִשְׁמָעוֹת אלה קשורות לאיזון שבין אהבה וחכמה בכל הנוגע לשימוש בגוף בתפקודיו הטבעיים.


התחום השלישי הוא הרוחני, ובתחום זה שתי המִשְׁמָעוֹת הראשונות מתחברות דרך השגת הקשר עם האינסוף האינטליגנטי.


4.18 שואל: אני מאמין שיש לי מושג כלשהו בנוגע להשגת – מושג מועט, בכל אופן – בנוגע להשגת הצעד הראשון. האם תוכל להרחיב על הצעדים? שני הצעדים האחרים אינם מוכרים לי כלל.


רא: אני רא. דמיין את הגוף. דמיין את האספקטים הדחוסים יותר של הגוף. המשך משם אל עבר הידע הדק ביותר של מסלולי האנרגיה אשר מסתובבים וגורמים לגוף להתמלא באנרגיה. הבן שלכל התפקודים הטבעיים של הגוף יש את כל האספקטים | מגס עד עדין | ושהם יכולים להיות מותמרים למה שאתם עשויים לכנות מקודשים. זהו חקר תמציתי של התחום השני.


באשר לתחום השלישי: דמיין, אם תרצה, את תפקודו של המגנט. למגנט יש שני קטבים. האחד פונה מעלה. השני פונה מטה. תפקודה של הרוח הוא לשלב את הכמיהה של אנרגיית השכל/גוף להגיע מעלה עם הזרמים של האינסוף האינטליגנטי הנשפכים מטה ופנימה. זהו הסבר קצר על התחום השלישי.


4.19 שואל: אז האם תכנית הכשרה זו תכלול דברים מסוימים שיש לעשות, הוראות מסוימות ותרגילים?


רא: אני רא. איננו גשמיים בין העמים שלכם בזמן זה; לפיכך, אנו יכולים להדריך ולנסות לפרט, אך איננו יכולים להדגים. זוהי מגבלה. אולם, צריכים אכן להיות תרגילים מפורשים למדי של שכל, גוף ורוח לאורך תהליך הלימוד/למידה שאנו מציעים.


עלינו לציין שוב שריפוי הוא רק חריגה אחת של חוק האחד. בשביל להגיע להבנה נטולת חריגות של חוק האחד, אין זה הכרחי לרפא, או, למעשה, להראות איזושהי התגשמות, אלא רק לתרגל את משמעת ההבנה.


נבקש כי מפגש זה יגיע לסיומו בעוד שאלה או שתיים.


4.20 שואל: מטרתי היא בעיקר לגלות עוד על חוק האחד, וזה יעזור מאוד לגלות טכניקות של ריפוי. אני מודע לבעיה שיש לך בכל הנוגע לרצון חופשי. האם תוכל – אינך יכול להציע הצעות, אז אשאל אותך אם תוכל לבטא לי את חוק האחד ואת חוקי הריפוי?


רא: אני רא. את חוק האחד, על אף היותו מעבר למגבלות שם, כפי שאתם קוראים למכלולי רטט קול, ניתן לבטא בקירוב על ידי ההצהרה שכל הדברים הם אחד, שאין קוטביות, אין נכון ולא נכון, אין חוסר הרמוניה, אלא רק זהות. הכל אחד, והאחד הזה הוא אהבה/אור, אור/אהבה, הבורא האינסופי.


אחת החריגות הראשוניות של חוק האחד היא זו של ריפוי. ריפוי מתרחש כאשר מכלול שכל/גוף/רוח מבין, עמוק בתוך עצמו, את חוק האחד; כלומר, שאין חוסר הרמוניה, ואין חוסר שלמות; שהכל מלא ושלם ומושלם. כך, האינסוף האינטליגנטי בתוך מכלול השכל/גוף/רוח הזה מעצב מחדש את אשליית הגוף, השכל, או הרוח | לצורה התואמת את חוק האחד. המרפא פועל כממריץ או כזרז של תהליך אינדיבידואלי לחלוטין זה.


נושא אחד שעשוי לעניין הוא שמרפא המבקש ללמוד חייב לקחת על עצמו את החריגה, אותה ניתן להבין בתור אחריות, כלפי בקשה/קבלה זו, ובכך לרפא. זהו כבוד/חובה אשר יש לשקול בקפידה מתוך רצון חופשי לפני הבקשה.


 

5.1 שואל: בפעם האחרונה שתקשרנו דיברנו על למידת הריפוי. ההתרשמות שלי ממה שנתת לנו במפגש הקודם היא שנחוץ קודם כל לטהר את העצמי על ידי מִשְׁמָעוֹת ותרגילים מסוימים. אז כדי לרפא מטופל, יש צורך, על ידי דוגמה, וייתכן שגם על ידי תרגילים מסוימים, ליצור תצורה מנטלית אצל המטופל שתאפשר לו לרפא את עצמו. האם אני צודק?

 

רא: אני רא. למרות שחריגת-הלמידה/הבנה שלך נכונה במהותה, בחירת מכלול רטט הקול שלך אינה מדויקת לגמרי כפי שהשפה הזו מאפשרת.

 

אין זאת על ידי דוגמה שהמטפל עושה את מלאכתו. המלאכה קיימת ועומדת בפני עצמה. המטפל הוא רק הזרז, בדומה מאוד לאופן שבו לכלי זו יש את הקָטָלִיזָה 1 הנחוצה על מנת לספק את הערוץ עבור מילותינו, ואף על פי כן, היא אינה יכולה לנקוט בחשיבה לביצוע מלאכה זו, לא על ידי דוגמא ולא על ידי תרגיל מכל סוג שהוא.

 

מלאכת הריפוי תואמת לנאמר בכך שהיא מהווה צורה של ערוץ לתיעול חריגה מסוימת של האינסוף האינטליגנטי.

 

5.2 שואל: החלטנו לקבל, במידה ויוצע לנו, את הכבוד/חובה של למידה/לימוד של תהליך הריפוי. ברצוני לשאול על הצעד הראשון אותו עלינו להשלים בתהליך הפיכתנו למרפאים יעילים.

 

רא: אני רא. נתחיל עם הראשונה מבין שלושת הלמידות/מלמדות.

 

אנו מתחילים עם הלמידה/לימודים המנטליים הנחוצים ליצירת קשר עם האינסוף האינטליגנטי. התנאי המקדים לעבודה מנטלית הוא היכולת לשמור על דממת העצמי במצב יציב כאשר נדרש על ידי העצמי. על השכל להיפתח כמו דלת. המפתח הוא דממה.

 

מעבר לדלת ישנו מבנה היררכי אותו אתם יכולים לדמות לגיאוגרפיה, ובאופנים מסוימים לגיאומטריה, שכן ההיררכיה סדירה למדי ומכילה קשרים פנימיים.

 

כדי להתחיל לרכוש מיומנות במושג של משמעת מנטלית יש צורך לבחון את העצמי. יש להפנים את הקוטביות של המימד שלכם. בַּמָּקוֹם בשכלכם שבו אתם מוצאים אורך-רוח, עליכם למצוא באופן מודע את קוצר-הרוח התואם ולהיפך. לכל מחשבה שיש לישות, יש בתורה אנטי-תזה. מִשְׁמָעוֹת השכל כרוכות, ראשית כל, בזיהוי הן את אותם דברים אשר אתם מקבלים בתוך עצמכם | והן את אותם דברים אשר אתם לא מקבלים בתוך עצמכם, ואז איזון כל מטען חיובי ושלילי עם שווה הערך שלו. השכל מכיל את כל הדברים. לכן, עליכם לגלות את השלמות הזו בתוך עצמכם.

 

המשמעת המנטלית השנייה היא קבלת השלמות שבתוך תודעתכם. אין זה עבור ישות מקוטבת בתודעה הפיזית לברור בין תכונות, ובכך לפתח תפקידים הגורמים למחסומים ולבלבולים במכלול השכל אשר ממילא כבר מכיל חריגות. כל קבלה מעדנת חלק מהחריגות הרבות שהיכולת אותה אתם מכנים שיפוט מביאה עמה.

 

המשמעת השלישית של השכל היא חזרה על הראשונה אך עם מבט כלפי חוץ אל עבר הישויות האחרות אותן אתם פוגשים. בכל ישות קיימת שלמות. לפיכך, היכולת להבין כל איזון היא הכרחית. כאשר אתם מביטים באורך-רוח, אתם אחראים לשיקוף אורך-רוח/קוצר-רוח בהבנה המנטלית שלכם. כאשר אתם מביטים בקוצר-רוח, הכרחי כי תצורת ההבנה המנטלית שלכם תהיה קוצר-רוח/אורך-רוח. אנו משתמשים בכך כדוגמה פשוטה. לרוב תצורות השכל יש היבטים רבים, והבנה של הקטבים העצמיים, או לחילופין של מה שהייתם מכנים קטבים של העצמי-האחר, יכולה ואף חייבת להיות מובנת כעבודה עדינה.

 

הצעד הבא הוא קבלת הקטבים של העצמי-האחר, המשקף את הצעד השני.

 

אלו הם ארבעת הצעדים הראשונים ללמידת משמעת מנטלית. החמישי כרוך בהתבוננות בקשרים וביחסים הגיאוגרפיים והגיאומטריים של השכל, השכל האחר, השכל ההמוני, והשכל האינסופי.

 

תחום הלמידה/לימוד השני הוא החקר/הבנה של מכלולי הגוף. יש לדעת את גופכם היטב. זהו עניין של שימוש בשכל כדי לבחון כיצד התחושות, הנטיות—מה שהייתם מכנים הרגשות—משפיעות על חלקים שונים של מכלול הגוף. יהיה זה הכרחי הן להבין את הקטבים הגופניים והן לקבל אותם, תוך חזרה בהגשמה כימית/פיזית על העבודה שיישמתם על השכל ההוגה בַּתודעה.

 

הגוף הוא פרי יצירתו של השכל. יש לו את הנטיות שלו. תחילה, על הנטייה הביולוגית להיות מובנת לחלוטין ואז יש להתיר לנטייה ההפוכה לה למצוא ביטוי מלא בהבנה. וכך, שוב, ניתן יהיה להשלים את תהליך קבלת הגוף כאינדיבידואל מאוזן וקוטבי כאחד.

 

לאחר מכן המשימה היא להרחיב את ההבנה הזו כך שתכלול את גופם של העצמי-האחרים אשר תפגשו. הדוגמה הפשוטה ביותר לכך היא ההבנה שכל זכר ביולוגי הוא נקבה; ושכל נקבה ביולוגית היא זכר. זוהי דוגמה פשוטה. ועם זאת, כמעט בכל המקרים בהם תנסו להבין את הגוף שלכם עצמכם או של עצמי-אחר, תגלו שוב כי נחוצה ההבחנה העדינה ביותר על מנת לתפוס את מכלולי הקטבים המעורבים, בשלמותם.

 

בזמן זה נציע לסיים את התיאור עד לזמן המפגש הבא על מנת שנוכל להקדיש לתחום השלישי זמן ההולם את חשיבותו.

 

באפשרותנו לענות על שאלה אם היא קצרה לפני שנעזוב את הכלי הזו.


 

6.1 שואל: ברצוננו להמשיך עם החומר מאתמול. היה עלינו להפסיק לפני [בלתי ניתן לשמיעה.]

 

רא: אני רא. זה בסדר מבחינתנו.

 

אנו ממשיכים כעת עם התחום השלישי של לימוד/למידה הנוגע לפיתוח כוחות אנרגיית הריפוי.

 

התחום השלישי הוא המכלול הרוחני אשר מייצג את שדות הכוח והתודעה, שחריגותיהן הן הפחותות ביותר מבין חריגות מכלול השכל/גוף/רוח שלכם. החקר והאיזון של מכלול הרוח הם אכן החלק הארוך והעדין ביותר של הלמידה/לימוד שלכם. התייחסנו לשכל כשקול לעץ. השכל שולט בגוף. כאשר השכל ממוקד, מאוזן ומודע, והגוף חש בנינוחות בתוך אותן הטיות וחריגות, יהיו אשר יהיו, אשר מאזנות אותו כראוי עבור אותו כלי, הכלי אז יהיה מוכן בשביל להמשיך במלאכה הגדולה.

 

זוהי מלאכת האוויר והאש. שדה האנרגיה של הגוף הרוחני הוא נתיב, או ערוץ. כאשר הגוף והשכל קשובים ופתוחים, אז הרוח יכולה להיהפך למעבורת מתפקדת, או למתקשרת, מאנרגיית הרצון האינדיבידואלית של הישות כלפי מעלה ומהזרמים של האש והאוויר היצירתיים כלפי מטה.

 

יכולת הריפוי, כמו כל היכולות האחרות, מה שכלי זו הייתה מכנה יכולות על-טבעיות, באה לידי מימוש ע“י פתיחת נתיב, או מעבורת, אל תוך האינסוף האינטליגנטי. ישנם רבים במישור שלכם שיש להם חור או שער אקראי בשדה האנרגיה הרוחנית שלהם, אשר לפעמים נוצר על ידי צריכת כימיקלים כמו זה שכלי זו הייתה מכנה אל.אס.די (LSD), שביכולתם, באקראי וללא שליטה, להתחבר למקורות אנרגיה. הם עשויים להיות ישויות שברצונן לשרת, או לא. המטרה מאחורי פתיחת ערוץ זה בקפידה ובאופן מודע היא לשרת באופן שנתפס כיותר מהימן, כיותר שכיח או רגיל, על ידי מכלול החריגות של המרפא. לאחרים זה עשוי להיראות כאילו קיימים ניסים. עבור זה אשר פתח בקפידה את הדלת אל האינסוף האינטליגנטי זהו מאורע רגיל; דבר נפוץ; זה איך שזה אמור להיות. חוויית החיים עוברת התמרה במידת מה והמלאכה הגדולה ממשיכה.

 

בזמן זה אנו מרגישים שהתרגילים הללו מספיקים עבור התחלתכם. בעתיד, כאשר תרגישו שהשגתם את זה אשר הונח בפניכם, נתחיל להדריך אתכם אל עבר הבנה מדויקת יותר של תפקודיו ושימושיו של שער זה בחווית הריפוי.


©The Ra Contact 2018 by L/L Research (Louisville, KY) https://www.llresearch.org/he/

bottom of page